W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Osoby uprawnione zarejestrowane jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie.
Miejsce składania wniosków:
Wniosek o sfinansowanie kosztów egzaminu lub kosztów uzyskania licencji należy złożyć u swojego doradcy klienta.
Dodatkowe informacje:
Przy ocenie wniosku o sfinansowanie kosztów egzaminu lub kosztów uzyskania licencji będą brane pod uwagę:
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na finansowanie egzaminów i licencji.
Uprawdopodobnienie zatrudnienia przez pracodawcę lub oświadczenie o zamiarze podjęcia działalności gospodarczej wraz z opisem planowanego przedsięwzięcia lub analiza rynku pracy pod kątem zapotrzebowania na wnioskowane kwalifikacje/umiejętności.
Opinia doradcy klienta, specjalisty ds. rozwoju zawodowego, a w uzasadnionych przypadkach opinia doradcy zawodowego.
Koszty egzaminu lub licencji mogą być finansowane do wysokości 100%, jednak nie więcej niż 3.000,00 zł.