Zadania zawodowe:
|
organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy pokojowych, stała kontrola pracy pokojowych i inspekcji pięter;instruowanie personelu w zakresie sprawnego i prawidłowego wykonywania obowiązków, kultury obsługi gości hotelowych, właściwego użytkowania przedmiotów i maszyn;czuwanie nad bezpieczeństwem, stanem sanitarnym, estetyką i prawidłowym wyposażeniem pokoi hotelowych, ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń służbowych;zapewnienie czystości pokoi i innych pomieszczeń hotelowych;czuwanie nad szybkim, rzetelnym i kulturalnym obsłużeniem gościa przez wykonującego usługę;czuwanie nad właściwą eksploatacją bielizny, urządzeń, maszyn i aparatów stanowiących wyposażenie pięter, zapewnienie czystości pokoi i innych pomieszczeń hotelowych, prowadzenie podręcznego zapasu środków czystości i sprzętu;zarządzanie majątkiem rejonu;prowadzenie wewnętrznej ewidencji majątku, sporządzanie protokołów zniszczeń, sukcesywne uzupełnianie brakującego wyposażenia, zlecanie likwidacji usterek do działu technicznego;współpraca z działem recepcji w zakresie przygotowania pokoi do eksploatacji, prowadzenie dziennego grafiku pokoi (zajętych, wolnych, do zwolnienia);sporządzanie raportów i prowadzenie obowiązującej dokumentacji;analizowanie potrzeb i zgłaszanie wniosków dotyczących modernizacji wystroju pokoi i wyposażenia;prowadzenie ewidencji rzeczy pozostawionych przez gości;kontrolowanie stanu wyposażenia pokoi;przekazywanie do recepcji przedmiotów uszkodzonych;zgłaszanie uszkodzeń i szkód do remontu lub wymiany;organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami bhp i ppoż.
|