Informacja dla osób zgłaszających się do rejestracji

Print Drukuj
W związku z trwającą pandemią i zagrożeniami z niej wynikającymi jeszcze raz prosimy wszystkie osoby zgłaszające się do rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, umówionej na podstawie prerejestracji i automatycznego wyznaczenia terminu zgłoszenia się w urzędzie, czy też na podstawie terminu ustalonego bezpośrednio z pracownikiem naszej instytucji, o zabranie ze sobą kompletu niezbędnych dokumentów (oryginały i kserokopie). Pozwoli to na uniknięcie kolejnych wizyt w PUP i wydłużenia procesu samej rejestracji.

Przypominamy, że dokumenty niezbędne przy dokonywaniu rejestracji w urzędzie pracy to: dowód osobisty lub inny dokument poświadczający tożsamość, świadectwa ukończenia szkoły, dyplomy oraz pozostałe dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje lub zaświadczenia o ukończeniu szkoleń oraz dokumenty wymagane do ustalenia prawa do zasiłku, jego wysokości i innych uprawnień (m.in. wszystkie świadectwa pracy, umowy zlecenia, umowy o pracę nakładczą, umowy agencyjne).

Ze względu na ochronę zdrowia i życia zarówno klientów, jak i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w okresie stanu pandemii została ograniczona bezpośrednia obsługa klientów. Zgłaszające się do urzędu osoby muszą posiadać maseczkę ochronną, rękawiczki oraz własny długopis.
 
Informacje o publikacji dokumentu